Samenstellen Jaarrekening

 

De cijfers uit je financiële administratie vormen de basis van je jaarrekening. Het hebben van een jaarrekening is niet verplicht. Het geeft wel op een professionele wijze het jaarlijkse verloop weer van je onderneming. Dit heb je meestal nodig bij aanvragen waar inzicht nodig is van je verdiensten uit ondernemen. Dit kan bijvoorbeeld zijn voor een hypotheekaanvraag of een verzoek voor zakelijke lening. 

Bij de bedrijfsvorm Besloten Vennootschap of afgekort BV is het afgeven van de jaarcijfers wel verplicht.

Onze klanten

AD Administratie & Advies is voor kleine organisaties en particulieren die een moderne kijk op de wereld van belang vinden.

Er wordt onder meer gewerkt met bedrijven in de vorm van eenmanszaak, Vennootschap onder Firma, Besloten Vennootschap en niet-commerciële instellingen uit verschillende branches.

Er kan contact worden opgenomen om te informeren over administratieve dienstverlening in andere branches.

Wat onze klanten zeggen 

In een periode van snelle groei werd het tijd voor een boekhouder die mij daarin kan ondersteunen. Adaa heeft in zeer korte tijd en op zeer professionele wijze mijn achterstallige administratie bijgewerkt waardoor er nu rust en overzicht is. Het feit dat alles digitaal gaat vindt ik een zeer groot pluspunt.
John Zijl- Bender Visuals

★★★★★

Als ik één woord moet kiezen om Adaa Financiële Diensten te omschrijven, dan is het: ontzorgen. Je hebt geen omkijken meer naar je administratie, boekhouding en belastingen. Bonnen scannen, digitaal aanleveren en Adaa doet de rest. Altijd snel en foutloos

Saskia van der Ven- Paradijs Coaching

★★★★★

Wij zijn erg tevreden met Adaa. Adaa neemt ons extreem veel werk uit handen. Per kwartaal besteden we nog maar circa 1 uur per maand aan de BTW-aangifte. Het enige wat nodig is, is dat wij de juiste bestanden van bijvoorbeeld de bank aan leveren en natuurlijk de inkoopfacturen.

Mark van het Hek- ZZP Hypotheekadvies

★★★★★

Locatie

Entrepotdok 31-A
1018 AD, Amsterdam

+31 621 43 46 64
info@adaa.nl

Volg ons op

Aygun Doruk

Aygun Doruk

Oprichter AD Administratie & Advies

Ik ben geboren en getogen in Amsterdam en heb een wereldse kijk op het leven. In deze stad heb ik mijn Master Accounting & Control in 2010 afgerond. Na enkele jaren ervaring opgedaan te hebben in een accountskantoor, heb ik mijn administratiekantoor gestart. Sindsdien heb ik jarenlang ervaring opgedaan in mijn vakgebied. Daarnaast ben ik een echte ondernemer. Ik praat graag over het doen van zaken