De financiële administratie van je onderneming bestaat in de kern uit drie onderdelen. Het eerste betreft de omzet. Je maakt facturen op van je werkzaamheden en die verstuur je naar je klanten of je hebt bonnetjes die je afgeeft voor iets wat je verkoopt.
Het tweede onderdeel is je verzameling aan facturen/bonnen van je kosten om je onderneming te runnen.
Het laatste onderdeel bestaat uit de afschriften van betalingen. Deze kunnen je bankafschriften of je kas – overzichten zijn.
Indien je behoefte hebt aan een ontwerp voor je facturen of je kas – overzicht is dat geen probleem. Deze kunnen door ons ter beschikking worden gesteld.
Al deze stukken worden door jou om de zoveel tijd via de e-mail naar ons opgestuurd. Daarna worden ze met boekhoudsoftware verwerkt om daarna geëvalueerd te worden. Je krijgt inzicht over wat de situatie is van je onderneming. Met deze informatie kunnen we de jaarcijfers van je bedrijf vormgeven of na gezamenlijk overleg belastingaangifte doen.
Er is soms behoefte aan overleg om aan de hand van je financiële administratie zo weinig mogelijk belasting te betalen ervan uitgaande dat dit je wens is. Het kan namelijk ook zo zijn dat je zoveel mogelijk inkomsten wilt laten aangeven, omdat je bijvoorbeeld een lening wenst te hebben. We hechten waarde aan de vormgeving van je financiële administratie aan de hand van je wensen. Dat is wat onze dienstverlening zo waardevol maakt.
Onze klanten
AD Administratie & Advies is voor kleine organisaties en particulieren die een moderne kijk op de wereld van belang vinden.
Er wordt onder meer gewerkt met bedrijven in de vorm van eenmanszaak, Vennootschap onder Firma, Besloten Vennootschap en niet-commerciële instellingen uit verschillende branches.
Er kan contact worden opgenomen om te informeren over administratieve dienstverlening in andere branches.
Wat onze klanten zeggen
Als ik één woord moet kiezen om Adaa Financiële Diensten te omschrijven, dan is het: ontzorgen. Je hebt geen omkijken meer naar je administratie, boekhouding en belastingen. Bonnen scannen, digitaal aanleveren en Adaa doet de rest. Altijd snel en foutloos
Wij zijn erg tevreden met Adaa. Adaa neemt ons extreem veel werk uit handen. Per kwartaal besteden we nog maar circa 1 uur per maand aan de BTW-aangifte. Het enige wat nodig is, is dat wij de juiste bestanden van bijvoorbeeld de bank aan leveren en natuurlijk de inkoopfacturen.
Locatie
Entrepotdok 31-A
1018 AD, Amsterdam
+31 621 43 46 64
info@adaa.nl
Volg ons op
Aygun Doruk
Oprichter AD Administratie & Advies
Ik ben geboren en getogen in Amsterdam en heb een wereldse kijk op het leven. In deze stad heb ik mijn Master Accounting & Control in 2010 afgerond. Na enkele jaren ervaring opgedaan te hebben in een accountskantoor, heb ik mijn administratiekantoor gestart. Sindsdien heb ik jarenlang ervaring opgedaan in mijn vakgebied. Daarnaast ben ik een echte ondernemer. Ik praat graag over het doen van zaken